MadeTo contribute
Klant: Goed
Sector: Not-for-profit
Domein: Brand identity
Branding voor spelotheek Goed.
Brand identity voor GOED, speel- en deelgoed

Wie?
GOED is een spelotheek, ontmoetingsplaats en een plek waar jong en oud samen spelletjes kunnen spelen en creatief kunnen bezig zijn. Daarnaast kan je ook met je oud speelgoed bij GOED terecht, waarna het team alles opknapt of er een leuk nieuw speeltje van maakt om het vervolgens uit te delen. 
Branding voor spelotheek Goed.
Uitdaging
De formule van GOED kende al snel heel wat succes, maar om hun missie nog duidelijker over te brengen en mensen te inspireren om deel te nemen was er nood aan een nieuwe branding.

Oplossing
We creeërden een passende identiteit voor de spelotheek GOED. Te beginnen met een logo dat doet denken aan zelfbouwspeelgoed. In de ‘o’ vind je een link terug met het bekende, universele recyclage-icoon. Ook de rest van de huisstijl toont een spel tussen copywriting en vorm waarin de kernboodschap overal op een speelse manier terugkomt.

Branding voor spelotheek Goed.
Branding voor spelotheek Goed.
Branding voor spelotheek Goed.
What is your brand MadeTo do?
Back to Top